torstai 30. toukokuuta 2013

Olga

Olen ehtinyt hieman neuloa Olga- sukkaa ja kokeilla siihen tiimalasi kantapäätä. Taas huomaan ettei tuo kantapää ole minun juttuni, en saa siitä siistiä ollenkaan. Nämä sukat menevät siskoni anopille joten voipi olla että purkaan tuon sukan vielä ja neulon uudestaan.


Lankaa olen taas ehtinyt tilaamaan, koska nämä oli niin ihanan väriset :)

Tämä eka satsi on samaa mitä minulla on jo ollut nuo edelliset kerät, mutta nämä ovat vaan paksumapaa.



 Nää oli pakko saada kun värit on niin kesäisen raikkaat.

5 kommenttia:

  1. Kuvan perusteella tuo kantapää näyttää ihan siistiltä. Purkaminen on varmaankin turhaa ?? Tietysti tiedän senkin että jos jokin kohta käsityössä itseään häiritsee voi mielenrauhan takia olla parasta korjata se vaikka ei se aina niin tarpeellista olisikaan...Niin tai näin niin sukkasi on tyylikäs ja voit ihan hyvillä mielin antaa ne lahjaksi tuollaisenaan. Hienot ovat. Kivoja lankaostoksia olet kanssa tehnyt : )

    VastaaPoista
  2. Kauniin värinen Olga, eikä kantapää ainakaan kuvassa näytä ollenkaan pahalta!

    VastaaPoista
  3. Mukavan värisiä lankoja olet hankkinut, Olaga sukkaa näkyy nyt useissa blogeissa. Mulla se on vielä kokeilematta.

    VastaaPoista
  4. Kiitos teille tsempeistä. Voihan se olla niin,että tuo kantapää malli kun on minulle vieras,niin katselen sitä jotenkin liiankin tarkkaan, että onnistuuko se vai ei ja kaikki pienetkin "virheet" häiritsee kovasti. Taidan sen nyt jättää purkamatta ja hyväksyä sen tuollaisena. :)

    VastaaPoista