lauantai 26. huhtikuuta 2014

Piipahdus Helsingissä

Tänään piti aamupäivästä poiketa Fiinaneuleessa ostamassa muutamat uudet Knit pron kaapelit. Olen nyt tosissani innostunut neulomaan huiveja ja useampikin malli houkuttelee tehdä. joten kaapeleita tarvitaan.Tässä olisi yksi ihanuus jonka löysin lehtiä selatessani.



Haluaisin myös tämän kesäisen neuleen tehdä.(koskakohan sitä ehtisi kaiken suunnittelemat neuleet tehdä :)) 
Niin ja näihin löytyisi jo kotoonta langat.

Koska olen ruennut "lankalakkoon",päätin etten osta Fiinasta ollenkaan itselleni lankaa,kaapelit saisivat riittää. No minulla oli tyttäreni mukana kaupassa ja hän ihasteli silmät suurina kaikkia lankoja ja sanoi: mä haluun äiti että neulot tuosta mulle puseron ja topin ja.... Neiti on nyt ihastunut sinisiin sävyihin ja pakkohan se oli heltyä ja ostaa muutama kerä SMC Select Tahiti lankaa .
Nyt etsiskelen sopivaa mallia josta tehdä pusero/toppi.


Kaupoilta päästyäni nappasin kahvikupin mukaan ja läjän lehtiä sekä kohta valmiiksi saamani huivin ja marssin terassille aurinkoon nautiskeleman. 






Jospa tämän huivin saisin valmiiksi tänään, niin saisi sitten seuraavan huomenna jo puikoille.

7 kommenttia:

  1. Mitkä värit huivissa - ihana yhdistelmä! :)

    VastaaPoista
  2. Ihanat värit todella, mulle tulossa;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitti siskoseni ja ei, tämä huivi ei tule sulle vaan jää mulle :)

      Poista
  3. Mielenkiintoisen näköinen huivi tulossa, mahtavat värit!

    VastaaPoista
  4. Piristävät ja kauniit värit tuloilla olevalla. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Aarrerasia :) Nämä värit on niin minun oloiset :)

      Poista