sunnuntai 13. toukokuuta 2018

Flamingot


Heissan kaikille, mitenkäs kanssaneulojilla kevät on lähtenyt käyntiin. Mitäs projekteja teillä on puikoilla?
Minä olen ollut  minilomalla ja nautittu upeasta säästä.
Olenkin kantanut neulomukset ja kahvin aamuisin ulos ja nauttinut lämmöstä.
Paljon minulla on projekteja kesken, mutta kyllä ne sieltä pikkuhiljaa valmistuu.

Loman alkajaiseksi nappasin puikoille Flamingo sukat. Ohjeessa lankasuositus oli Karisma, mutta otin 7veikkaa puikoille sillä seurauksella, että näistä tuli liian pienet minun jalkoihini joten tytär innolla omi ne itselleen :)








Ohje: Flamingot by Lumi Karmitsa Villit vanttuut&vallattomat villasukat 2
Lanka:7 veljestä
Puikot: 3.5mm
Koko:37



                                      Oikein ihanaa äitienpäivää kaikille <3 
Minä menen nyt ulos neulomaan äitienpäivä lahjalangoista jotain kivaa :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti