sunnuntai 21. huhtikuuta 2019

Reissu Suomenlinnaan

Mukavaa pääsiäistä kaikille!
Täällä on nautittu vapaapäivistä ja auringonpaisteesta ja käyty siskon kanssa Suomenlinnassa.
Siis minä olen asunut Espoossa jo 17 vuotta, enkä ole ikinä vielä käynyt Suomenlinnassa. Hupsis, siis monta kertaa on pitänyt lähteä ja aina on  jostain kumman syystä jäänyt kumminkin menemättä. 
No nyt sitten päätös piti ja kassit pakattiin ja menoksi.
Ja voi että miten ihana paikka tuo Suomenlinna olikaan, mun pitää mennä sinne uusiksi pian. 
Meille sattui vielä todella kaunis päivä ja tuolla tuli käveltyä ja kierreltyä vaikka kuinka. 




Välillä pysähdyttiin istuskelemaan ja minä samalla kaivoin neuleita kassista ja kuvailemaan :)


Tästä on tulossa Lunae huivi. Ihastuin tähän malliin kun näin sen Hippusia blogissa ja oma huivi on saatava talveksi :)

 Sitten vuorossa Niina Laitisen Äitienpäiväsukat 2019

Näihin sukkiin sain upotettua kivasti jämälankoja.
Malli on Novitan ja minulla oli 7 veikan paksuisia lankoja ja silmukoita sukissa 48.









Reissu oli kiva ja paljon oli ihmisiä liikenteessä näin aurinkoisena päivänä. Nyt mietinkin jo uusia kivoja paikkoja missä käydä kevään ja kesän aikana tutustumassa.

2 kommenttia:

  1. Suomenlinna on aivan ihana paikka. :) Itse olen käynyt kesäaikaan, kun kaikki on ihan vihreää. Niin kaunista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Todella kaunis paikka tuo on ja ajattelinkin käydä kesällä vielä uudestaan siellä :)

      Poista