torstai 7. marraskuuta 2013

Maatuskat

Käsiä lämmittämään tein Maatuska lapaset. Tämä on ihastuttava malli ja nopsat tehdä.
Tykkään näistä lapasista kovin. Nämä menevät pukin pakettiin.
Ohje:Täällä
Lanka 7 veljestä
Puikot:3.5mm




En ole vielä ehtinyt prässätä lapasia joten näyttää hieman vinoilta,mutta ihan suorat nuo maatuskat ovat :)

Toiset ihastusta aiheuttavat lapaset ovat Kupla lapaset. Eilen illalla aloittelin näiden tekemisen ja voin nyt jo sanoa,että näitä tulee tehtyä usemmat pukin pakettiin :)


Ohje: Täällä
Lanka: 7 veljestä
Puikot:4mm

11 kommenttia:

  1. Ihanat nuo maatuska lapaset. Mä en ole kuplia kokeillut, mutta pearl mittenssit on työn alla, itseasiassa olen tehnyt niitä jo viidet...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Minä en olekkaan vielä pearl mittenssejä tehnytkään, pitääkin jossai vaiheessa ne tehdä :)

      Poista
  2. Kauniita lapasia! Tekisi mieli kovasti neuloa tuollaiset maatuskat tai jotain muuta kirjoneuletta, mutta haastavalle tuntuu.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kokeile ihmeessä noita maatuskalapasia, mun mielestä ne on kivat lapaset neuloa kun niissä käytetään vaan kahta eriväristä lankaa :)

      Poista
  3. Aivan ihanat- sekä maatuskat että kuplat!!!

    VastaaPoista
  4. Aivan ihanat- sekä maatuskat että kuplat!!!

    VastaaPoista
  5. Kirjoneule on kyllä ihan parhautta <3 .

    VastaaPoista
  6. Ihanat maatuskat kauniilla väreillä. Mäkin oon tehnyt maatuskat :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :) Kävin kurkkaamassa sinun tekemäsi maatuskat, olivat ihanat!

      Poista